הדרך שלך להצלחה אמיתית - קידום אתר מקצועיכיצד בוחרים חברת קידום אתרים - SEO
ההבטחה הגדולה של שיווק באינטרנט טמונה ביכולת להגיע לעשרות ומאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם, בלי שהם יצטרכו כלל לצאת מהבית. אתר אינטרנט יכול להצליח באופן מוחץ ויכול להיות כישלון גמור- הכל תלוי בתנועת הגולשים המגיעים אליו. אם אתה לא שם – אתה לא קיים
עובדה: רק 20% מן הגולשים מגיעים לקרוא את התוצאה האחרונה בדף התוצאות הראשון. על סמך זאת, עוד פחות מכך בכלל מדפדפים לדף תוצאות החיפוש השני. ככל שהאתר שלך יהיה יותר קרוב לראש רשימת תוצאות החיפוש, כך גודל הסיכוי שהגולש הממוצע יכנס אליו. עובדה נוספת: רוב החיפוש באינטרנט מתבצעים דרך מנוע החיפוש של גוגל. חברת גוגל היא ההברקה של שנות ה- 2000, צמד סטודנטים למחשבים שהפכו תוך 5 שנים למעצמת על. החברה שלהם נסחרת בבורסה והטכנולוגיה שלהם שינתה את פני עולם האינטרנט לעד, וממשיכה לשנות. כדי להיות קיים בעולם האינטרנט, עליך להיות קיים במנוע החיפוש של גוגל. העולם על פי גוגל
חשיבותו של כל עסק מצליח הוא כמובן קהל הלקוחות שלו. כדי לשווק בצורה הכי אפקטיבית, צריך להגיע על המספר הרב ביותר האפשרי של לקוחות. כדי להגיע לראש רשימת החיפוש, לא די שיהיה לך אתר אינטרנט מעוצב ויפה, ושהתוכן בו יהיה מעניין. המנוע של גוגל מתחשב במאות נתונים שונים כדי לקבוע את מי לעלות ברשימת החיפוש ואת מי לדחוק ברשימה אל עמודים שאף אחד לא מסתכל עליהם. בראש ובראשונה, כדי לבצע מטלה זו עליך לשכור את שירותיו של איש קידום אתרים מקצועי. קידום אתרים SEO שנעשה בידיים בלתי מקצועיות יכול לגרום נזק בלתי הפיך לאתר ולעסק שלך. מה צריך לדעת על חברות קידום אתרים ישנן מספר שאלות בסיסיות שאפשר לשאול כדי לאמוד את מידת המקצועיות של חברת קידום האתרים: כמה זמן החברה קיימת? חברות בעלות וותק קיימות בשוק מסיבה אחת בלבד: הן טובות בעבודה שלהן, רמת הניסיון של החברה גדולה יותר, ולכן הן ממשיכות לשרוד. קיימות חברות רבות לבניית אתרים שמתעסקות גם בתחום קידום אתרים. בדרך כלל, חברות כאלה אינן מודעות לעבודה הרבה הכרוכה בקידום אתרים באינטרנט, והן רואות בתחום כחלק קטן מתוך בניית האתר. כמובן שלא כל החברות הן כאלה אך זוהי נקודה חשובה שצריך לקחת בחשבון. כדאי לדבר עם לקוחות קודמים של החברה ולשאול האם ועד כמה הם מרוצים מעבודת החברה, תוך כמה זמן נראו התוצאות, האם החברה הייתה תמיד זמינה לפניות הלקוח, האם לאחר תקופת הקידום נראתה פעילות משמעותית באתר, וכן הלאה. ניתן לבדוק את תוצאות החיפוש של הלקוחות ולהבין עד כמה החברה טובה במה שהיא עושה. כמובן שבתחום קידום אתרים, כמו בכל תחום אחר, השירות שנותנת החברה ללקוח הוא גורם משמעותי ביותר להצלחתה. בנוסף, כדאי לבדוק מהי רמת הדיווח של החברה ללקוח על פעולות שהיא עושה. לפעמים, כדאי לשפר את הדירוג של האתר במנוע החיפוש, צריך לבצע שינויים מסויימים בתוכן האתר. צריך לבדוק אם החברה מדווחת ללקוח על שינויים אלו, ועד כמה השינויים עלולים לפגוע ביכולת השיווקית של האתר. חשוב גם לדעת מה השירותים שאתם מקבלים מהחברה? האם מדובר גם בפירסום ממומן על ידיה, האם החברה בעלת ידע בשפות תיכנות, והאם בידיה כל הכלים הדרושים לבדיקה סטטיסטית של מיקום האתר ברשת. עוד נקודה חשובה: קיימות הרבה נישות בתחום קידום אתרים. ישנן הרבה חברות קטנות, בעלות מספר עובדים מצומצם, שאינן יודעות כיצד או אינן יכולות להתחרות בנישות שיווקיות גדולות כגון: מודעות דרושים, מכירת ציוד אלקטרוניקה, צימרים וכדומה. צריך לבדוק מהי הנישה בה נמצאת החברה שאת שירותיה שוכרים. |